وینگر چپ پرسپولیس در واپسین دقایق نیمه اول از اخطار پیام حیدری در امان نماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود.
هواپیمای ترابری سیمرغ، ساخته ی متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با موفقیت تست پروازی خود را پشت سر گذاشت.
هواپیمای ترابری سیمرغ، ساخته‌ی متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با موفقیت تست پروازی خود را پشت سر گذاشت.
خرید کردن بخش استاندارد یک زندگی مدرن است. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها را در فروشگاه‌های گوناگون سپری کنید، قیمت‌ها را در اقلام متفاوت مقایسه کنید و از این کار لذت ببرید، یا شاید ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
موفقیت‌های پرسپولیس همچنان روی کاکل ستاره‌های قدیمی تیم می‌چرخد و اگر قرار باشد کسی از روی نیمکت بیاید و گرهی باز کند یکی از همان قدیمی‌هاست
مهدی ترابی با حرکت تکنیکی و فردی خود به دنبال گرفتن یک موقعیت پنالتی دیگر بود که وحید کاظمی اما تنها با کارت زرد به استقبال او رفت.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به استقبال ناوگان تجاری و نظامی کشور از هواپیمای ترابری سیمرغ گفت: پیش‌بینی می‌کنیم هواپیمای ترابری سیمرغ تا خردادماه پرواز کند.
بیرانوند، گولسیانی، امیری، عمری، ترابی، هنانوف، نعمتی، اسدبیگی، سرلک و رفیعی اگر در بازی با پرسپولیس مس کرمان کارت زرد دریافت کنند، دربی را از دست خواهند داد.
به تازگی ثبت تقاضای هر مجوز در درگاه ملی مجوزها منوط به ارائه گواهی ماده ۱۸۶ مالیاتی شده است. این مانع تراشی جدید درگاه ملی مجوزها درحالی پیاده سازی شده است که گواهی ماده ۱۸۶ مالیاتی تنها برای پروانه کسب واحدهای صنفی اجرا می‌شده است.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
مدافع تیم آلومینیوم توضیحاتی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی ارائه داد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
وزارت ترابری ژاپن اعلام کرد در پی تهدید به بمبگذاری در یک هواپیمای داخلی شرکت جت استار ژاپن، صبح امروز در فرودگاه بین المللی ژاپن فرود اضطراری انجام شد، اما هیچگونه وسیله انفجاری و بمب در هواپیمای توسط پلیس پیدا نشد.
دروازه‌بان سرخپوشان می‌گوید این فصل آنها با بازیسازی از عقب به حریفان ضربه می‌زنند.
ستاره پرسپولیس بخاطر درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
وزارت امور خارجه روسیه به اظهارات صدراعظم آلمان علیه مسکو پاسخ داده است.
بر اساس اطلاعات ارزیابی زیست محیطی سد چمشیر، عملیات جبران پوشش گیاهی سد ناشی از عملیات پاک تراشی در قالب توسعه فضای سبز در مناطق دسترسی و همچنین تقویت پوشش لکه‌های بومی انجام شده است.
عملکرد ضعیف هافبک ملی پوش پرسپولیس نخستین شکست این تیم را به همراه داشت.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
پرسپولیس در بازی با آلومینیوم روی یک کار خوب تیمی به گل رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ